A. REKLAMÁCIA TOVARU:
  1. Tovar je potrebné zaslať na túto adresu:
Adela Kovarovičová Štefánikova 1115 9801 Kúty
  1. Tovar nesmie byť poslaný na dobierku. Ak bude poslaný na dobierku, balík vráti prepravca späť odosielateľovi.
  2. Na vrátenie tovaru bez udania dôvodu ma zákazník 14 dní.
  3. Je potrebné priložiť vyplnené tlačivo o odstúpení od zmluvy (FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY) + dôvod reklamácie.

B. VÝMENA TOVARU:

  1. Tovar je potrebné zaslať na túto adresu:

Adela Kovarovičová Štefánikova 1115 90801 Kúty

  1. Tovar nesmie byť poslaný na dobierku. Ak bude poslaný na dobierku, balík vráti prepravca späť odosielateľovi.
  2. Je potrebné taktiež priložiť papier, kde bude napísane, že za čo presne chcete tovar zameniť – model, farba, veľkosť.

Následne Vás budeme telefonicky alebo písomne kontaktovať.

Milí naši zákazníci, momentálne pripravuje pre Vás nový e-shop s množstvom noviniek. Ospravedlňujeme sa za dočasne nedostupný e-shop. Ďakujeme za pochopenie. Tím www.mobilne-prislusenstvo.sk Skryť

Zatvoriť

Košík

Žiadne produkty v košíku.